niedziela, 31 maja 2009

Dzieci z Pabianic wygrały prawie wszystko w Sieradzu


Czekałem długo, by opublikować wyniki tego turnieju (turniej z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka). Miejscowi orgrnizatorzy obiecywali, że mi przyślą zdjęcia - ale niestety.
Monika Rykała (ma 12 lat z małym kawałeczkiem) - zajęła II miejsce w klasyfikacji generalnej (do lat 18). Oczywiście, była najlepsza wsród dziewcząt. Zwyciężył Tomasz Chudzik z Kolumny.
W klasyfikacji do lat 10 trzecie miejsce zajął Mateusz Okrojek ze Szkoły Podstwowej z Bychlewa. Turniej wygrał Michał Ferenc z Pabianic.
Piąte miejsce wśród dziewczynek zajęła Ania Raducka i tu muszę trochę się zatrzymać. Ania uczy się grać dopiero kilka miesięcy. Kończy teraz pierwszą klasę. Wszystkie partie ustawiła na wygrane pozycje, ale jeszcze jej brakuje czasu (a przede wszystkim doświadczenia). Jeśli będzie dalej grała to i tego się bardzo szybko nauczy. Pierwszy na świecie piszę, że to ogromny talent. Wystarczy ogromna cierpliwość rodziców i oczywiście Ani.

W całej imprezie startowało łącznie prawie pięćdziesiąt dzieci. Na zakończeniu prezydent Sieradza zrobił sobie zdjęcia z mądrymi dziećmi. Może wykorzysta je w przyszłej kampanii samorządowej...

I jeszcze jedno: może się chwalę, ale, gdzie się nie chwalić, jak na swoim blogu. Wszystkie dzieci, które wymieniłem, albo uczyłem, albo uczę grać w szachy. Jeszcze mam wolne moce "przerobowe". Czekam na propozycje.

Na zdjęciu: Ania Raducka na turnieju w Sieradzu wygrała swoją pierwszą partię turniejową w życiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz