środa, 21 października 2009

Takiego emaila otrzymałem ...

hi Krzysztof
Uważam, że Twój szachowy blog jest nie tylko najlepszy sposród blogow, ale także szachowych stron w w polskim internecie - szybko, fachowo i na temat!
Tylko maly "minus"- brak możliwości przegladania partii; może byś wprowadził jakis aplet, a wtedy było by już ponad super.
Życzę powodzenia i wytrwalości, robisz dobrą robotę!
Jerzy Jeszke

Ja nie jestem "specjalistą" od komputerów i do wszystkich rozwiązań dochodzę metodą prób i błędów. Spróbowałem przy partii Polgar - Anish i, o dziwo, jakoś wyszło. Jest jeszcze jeden sposób przeglądania partii. Należy przekopiować partię do "Fritza" a tam już można zrobić z nią wszystko. I zostaje w bazie danych.
Dzięki za miłe słowa.

1 komentarz:

  1. To super blog. Trafiłem na niego przez przypadek. I bardzo lubię na niego zaglądać.

    OdpowiedzUsuń