sobota, 26 grudnia 2009

1.500 postów w tym roku na Szacharni


Mimo kilku przerw, w tym roku udało mi się opublikować już 1.500 postów na Szacharni. Dotyczyły one wielu dziedzin związanych z szachami i nie tylko. Cieszę się ogromnie, że zdobyłem wielu Czytelników, którzy zgadzają się, bądź nie, z moimi opiniami i ocenami. Mam również nadzieję, że choć trochę przybliżyłem wartości płynące z "królewskiej" gry. W miarę swoich możliwości starałem się pokazać szachy z różnych stron; jak to jest na świecie, u nas w Polsce i w moim najbliższym otoczeniu. Dzięki Czytelnikom Szacharni, będę się starał kontynuować rozpoczęte "dzieło".

Jutro z Moniką Rykałą i prezesem PTC Pabianice, Tadeuszem Feliksińskim wyjeżdżamy do Krakowa. Jeśli warunki techniczne pozwolą, będziecie otrzymywać regularne informacje z XX jubileuszowej "Cracovii".

PS.
Serdecznie dziękuję Wszystkim za liczne życzenia świąteczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz