wtorek, 20 kwietnia 2010

Jutro otwarcie a Ananda nie ma w Sofii

Ciekawie rozpoczyna (a właściwie nie rozpoczyna się) mecz o mistrzostwo świata pomiędzy Wiszi Anandem i Weselinem Topałowem. Jak donoszą agencje internetowe, w piątek obrońca tytułu utknął we Frankfurcie na lotnisku, gdyż odwołano wszystkie loty do Sofii. Wysłał email do FIDE, by przesunąć rozpoczęcie meczu o trzy dni. Bułgarscy organizatorzy, podpierając się podpisanymi umowami sponsorskimi, oczywiście się na to nie zgodzili. Chcąc, nie chcąc, Anand ponoć wsiadł w samochód i przemierza całą Europę w poprzek. Spodziewany jest w Sofii dziś rano. Co się marnie zaczyna, powinno się dobrze skończyć. Czytelnicy Szacharni na to liczą. W głosowaniu nadal zdecydowanie więcej fanów ma Hindus.
Na zdjęciu: sala gry przygotowana a Ananda nie ma w Sofii.

1 komentarz:

  1. mam problem moze ktos mi pomoc ? Postawilem mecz Veselin Topalov (BUL) - Viswanathan Anand (IND) (Game 5) na Topalova moze ktos mi powiedziec jaki jest wynik bo znalazlem cos w necie ze 1/0 dla mojego ale nie jestem pewien ;/ Prosil bym rowniez o info gdzie ewentualnie moge ogladac w necie ich pojedynek i co znaczy w moim przypadku (game 5) ze wygrywa lepszy z 5 gier czy postawilem konkretnie na 5 partie i nawet jesli moj wygra 4 poczatkowe a 5 przegra to strace kase? Nie znam sie zbytnio na zasadach szachowych dlatego prosil bym o pomoc.

    OdpowiedzUsuń