środa, 30 marca 2011

Bardzo ciekawą dyskusję prowadziłem o internecie, transmisjach i piłce kopanej na Fecebooku - chcesz się włączyć? Zapraszam


19 godz. temu ·  ·  · Udostępnij
    • Tomek Warakomski Brawo Panie Krzysztofie! Spodziewałem się zupełnie innych wyników co do transmisji InTeRnEtOwEj wśród InTeRnAuTóW. Świetna ankieta!:)
      3 godz. temu ·  ·  1 osoba
    • Stanisław Zawadzki Z jednej strony popieram, z drugiej to jak robić internetową ankietę "Czy posiadasz komputer?" Na Pana bloga wchodzą w dużej większości ludzie bardzo aktywni internetowo, więc wyniki są średnio reprezentatywne dla grupy szachistów. Aczkolwiek jako komentator zdecydowanie popieram :)
      około godziny temu ·  ·  1 osoba
    • Krzysztof Długosz Podejście Stanisława Zawadzkiego jest trochę nielogiczne. Przecież transmisja jest dla tych co posiadają komputer a nie np. radio czy telewizor. I to oni zabierali głos w ankiecie. Transmisja służy także trenerom będącym nawet na turnieju. Nie muszą "chodzić" za sędzią i prosić o zapisy partii przeciwników swojego zawodnika. Jest to również jedyny nośnik informacji szachowych. Pozostałe media milczą jak grób o szachach.
      około godziny temu · 
    • Krzysztof Długosz I jeszcze jedno - proszę mi wskazać miłośnika szachów, który jest przeciwny transmisji turniejów w internecie.
      około godziny temu · 
    • Krzysztof Długosz A tak w ogóle to dziękuję za poparcie wyników ankiety. Też staram się komentować na gorąco niektóre partie a ludzie odpowiedzialni za transmisje i zwalający winę na wszystko, tylko nie na siebie - bardzo mnie wkurzją.
      około godziny temu · 
    • Michał Bartel Tak samo można robić ankietę na stadionie Lecha Poznań z pytaniem komu się kibicuje - wyniki będą mało reprezentatywne :)
      około godziny temu · 
    • Michał Bartel Można znaleźć takich miłośników szachów, zwłaszcza tych którzy zetknęli się z jawnym oszustwem na turniejach poprzez podpowiedzi osoby z zewnątrz (oglądającej transmisję na żywo)
      około godziny temu · 
    • Krzysztof Długosz Idąc za piłkarskim porównaniem Michała Bartela, piłkę kopaną należałoby już dawno zlikwidować, bo oszustów tam co niemiara, kibole demolują wszystko, co stanie im na drodze. Nie chodzi mi o to, czy transmisja ma być, czy nie - bo ma być. Chodzi mi o to, by DZIAŁAŁA. Jeśli organizator nie umie tego robić, to niech weźmie fachowców a nie tłumaczy się złośliwością rzeczy martwych. Tak jest w Polsce od wielu turniejów.
      44 minut(y) temu · 
    • Krzysztof Długosz Panowie, mam prośbę - czy mogę przekopiować Wasze opinie na Szacharnię?
      43 minut(y) temu · 
    • Stanisław Zawadzki Moją zawsze :) Aby nie było wątpliwości, ja jestem jak najbardziej za tym zapisem :)
      3 minut(y) temu · 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz