poniedziałek, 26 grudnia 2011

Szachowe wpadki 2011 roku

Rosyjskie życzenia dla szachistek
z okazji 8 Marca - czy to wpadka,
czy już katastrofa?
Do końca plebiscytu Szacharni na najlepszy wynik polskiego zawodnika w mijającym roku zostały jeszcze cztery dni. Prowadzi obecnie zdecydowanie Darek Świercz ze złotym medalem za mistrzostwo świata do lat 20. Pozwolicie mu tak łatwo wygrać?
Kolejnym plebiscytem będzie - największa wpadka polskich szachów w mijającym roku!! By mnie znów nie posądzono o to, że komuś "dokuczam", czekam na Wasze umotywowane propozycje do końca roku. Dziesięć najciekawszych "wystawię" na głosowanie tuż po Nowym Roku. A może wpadek w ogóle nie było w 2011 roku?

2 komentarze:

  1. Ja proponuję FATALNĄ wprost organizację w Pałacu Kultury Mistrzostw Europy w blitzu oraz rapidzie. Mało miejsca, problemy z transmisją, chaos z kojarzeniami oraz rzutnikami...ale najgorsze było to, że listę nagrodzonych po blitzu ustalali dopiero PO RAPIDZIE! przez to być może straciłem 100 euro, bo nie wiedziałem, czy zdobyłem nagrodę w grupie do 2300, a musiałem pędzić na pociąg...na pewno nie byłem jedyny, zatem to wg mnie największa Dętka tego roku - Piotr Piesik

    OdpowiedzUsuń
  2. wg mnie zdecydowanie organizacja Mistrzostw Europy w Blitzu i Rapidzie w Warszawie-chaos z kojarzeniami, mało miejsca na sali, problemy z rzutnikami i transmisją, ale najgorsze było to, że listę nagrodzonych w blitzu(piątkowym) ustalali dopiero PO RAPIDZIE(w niedzielę!). Przez to(zapewne nie tylko ja) być może straciłem 100 euro, bo nie wiedziałem, czy byłem 1 w grupie rankingowej do 2300, a spieszyłem się na pociąg. To zdecydowanie największa Dętka tego roku!

    OdpowiedzUsuń