środa, 4 lipca 2012

Nieprawdopodobne. Pół miliona wejść na Szacharnię!!

Zakładając Szacharnię nawet w najlepszych snach nie przypuszczałem, że doczekam momentu, gdy na liczniku wybije liczba 500.000 - pół miliona wejść ze 131 krajów z całego świata. Przez ten czas napisałem przeszło 7.500 różnych informacji. Jedne były sensacyjne, inne o dniu codziennym światowych i polskich szachów. Nie uniknąłem pewnych złośliwości i przytyków, ale nigdy nie robiłem po to, by komuś osobiście "dowalić", ale żeby choć odrobinę było lepiej miłośnikom "królewskiej gry". Chciałem pokazać Wam, jak szachami zajmuje się świat.
Mam nadzieją, że choć trochę to mi się udało.
Powodzenie Szacharnia zawdzięcza przede wszystkim Wam - Drodzy Czytelnicy - tak w Polsce, jak i na świecie. To Wy mnie inspirujecie, chwalicie i ganicie i to jest prawdziwa motywacja do pisania kolejnych postów. Jeszcze raz wszystkim serdecznie dziękuję i zapraszam do dalszej lektury moich blogów.
Oto kraje, z których najczęściej zaglądano na Szacharnię:
Polska
420 066
Stany Zjednoczone
22 936
Niemcy
10 271
Rosja
7 679
Wielka Brytania
5 232
Ukraina
1 698
Francja
1 485
Holandia
1 045
Kanada
1 017
Czechy
772

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz