poniedziałek, 25 listopada 2013

Z bloga Franciszka Jankowskiego (pierwszy komentarz mój) - karanie lepszych!!

środa, 20 listopada 2013

Mądry wniosek Kolegium Sędziów PZSzach


W Biuletynie nr 2-2013 Kolegium Sędziów Polskiego Związku Szachowego można wyczytać przyjęte wnioski. Najbardziej podoba mi się wniosek nr 3, który brzmi:

cyt. "Ogólnopolska konferencja Sędziów wystosuje wniosek do Zarządu PZSzach, aby nie było opłat za nadawanie kategorii i tytułów szachowych krajowych. 
Głosowanie +29 =3 –7. 
Uwaga: zdaniem uczestników Konferencji opłaty klasyfikacyjne obejmują również opłaty za nadanie kategorii.". 

Myślę, że jest to jeden z trafniejszych wniosków o ostatnich lat. Ciekaw jestem reakcji Zarządu PZSzach. Czy PZSzach pozbędzie się "niesłusznego haraczu"?


Wątek ten zainicjowałem na Facebook-u, na który otrzymałem trzy komentarze:

Przecież logika nakazuje nagradzać zawodnika za podwyższenie kwalifikacji a nie karanie go. Jeśli chodzi o PZSzach, to jest pewne, że będzie bronił każdej złotówki wyciągniętej od szachistów, jak niepodległości. Zwłaszcza, że DME przyniosły straty.

 - Zgadzam się z przedmówcą , zwłaszcza , że PZSzach w trybie awaryjnym wydał aneks do KOF ustanawiający opłaty od niemającego do dzisiaj atestu FIDE Chessarbitra .Opodatkujmy jeszcze powietrze na sali turniejowej !

 W pełni popieram. Pozdrawiam ! 

Na odpowiedź będę musiał poczekać do grudnia tj. do opublikowania kolejnego komunikatu organizacyjno-finansowego na 2014. Ciekaw jestem, oj ciekaw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz