piątek, 16 czerwca 2017

Ja zagłosowałbym na Dzwonkowskiego!

"Szachy to doskonała inwestycja, która dobrze
zarządzana, może otworzyć dzieciom i dorosłym okno na świat"
(z programu Adama Dzwonkowskiego)
Już w najbliższą niedzielę 18 czerwca 2017 roku odbędzie się kolejne Walne Zebranie Sprawozdawczo-Wyborcze Polskiego Związku Szachowego, którego najważniejszym elementem będzie wybór nowych władz (prezesa). W ankiecie Szacharni minimalnie przewodzi Radosław Jedynak, ale to jeszcze nie świadczy o niczym, bo decyzja należeć będzie do delegatów z poszczególnych województw.
Ja ze swej strony jestem za wyborem Adama Dzwonkowskiego, bo nawet w ostatnim czasie bardzo pomógł przy rozwiązaniu "problemów" z Łódzkim Związkiem Szachowym. Jest człowiekiem otwartym na współpracę i już coś dla szachów zrobił.
Radosław Jedynak jest dla mnie osobą nieznaną. Zdobył tytułem arcymistrza, ale to jeszcze nie dowodzi, że może być głównym animatorem życia szachowego w Polsce. Bardziej kojarzy mi się z pokerzystą.
Na stronie związku ukazały się listy poparcia dla Adama Dzwonkowskiego: http://pzszach.pl/2017/06/14/materialy-wyborcze-kandydata-na-prezesa-pzszach-adama-dzwonkowskiego/

Bardzo dziękuję Czytelnikom Szacharni za tak liczny udział w ankiecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz