sobota, 26 grudnia 2009

Kto ma największy talent szachowy wśród młodzieży w Polsce? - ankieta Szacharni


Koniec roku skłania do podsumowań. W związku z tym, że najbliższa jest mi szachowa młodzież (od kilku lat znów zacząłem uczyć grać dzieci), pozwoliłem sobie zadać pytanie Czytelnikom Szacharni dotyczące talentu i predyspozycji naszych najmłodszych graczy. Nazwiska, które umieściłem w ankiecie są wybrane przeze mnie na podstawie ich dotychczasowych osiągnięć. Wiem, że sporo młodych zawodników ominąłem (brak jest m.in. "mojej" Moniki Rykały, którą uważam za jedną z najzdolniejszych zawodniczek), ale wymogi techniczne ankiety są nieubłagane. Proszę, potraktujcie ten "plebiscyt", jako formę docenienia dotychczasowych osiągnięć swych "faworytów", oraz dopingu do dalszej, ciężkiej pracy. Wyniki ankiety nie będą świadczyć o przyszłości naszej młodzieży, gdyż szachy, dlatego są piękne, bo są nieobliczalne. Można głosować na kilka osób jednocześnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz