wtorek, 1 sierpnia 2017

SZACHARNIA 10 LAT na szachowym rynku internetowym!!

Niemożliwe stało się możliwe!!
Już 10 lat mój blog ukazuje się w wirtualnej przestrzeni. W tym czasie opublikowałem 13.435 postów (informacji). Szacharnię wyświetlono w 154 krajach na świecie. Prawie 2.000.000 wejść!!
Szczególnie jestem dumny ze zbioru najnowszych miniatur (kwiatków) szachowych - łącznie 657. Mam nadzieję, że wielu z Was, dzięki ich analizie, uniknęło podobnych katastrof!

No i oczywiście "Królowe szachów" (http://queensofchess.blogspot.com/jedyny na świecie blog opisujący szachy pań. Powstał trzy lata później. 3.042 posty czytane w 112. krajach!

Drodzy Czytelnicy, mam nadzieję, że dalej starczy mi sił i cierpliwości, by to wszystko kontynuować, bo oba blogi to ogólnie dostępna prawdziwa kopalnia wiedzy na temat współczesnych szachów na świecie i w Polsce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz