wtorek, 8 marca 2011

Za chwilę licznik Szacharni zanotuje wejście nr 100.000

W wolnej chwili udało mi się zorganizować mistrzostwa woj. łódzkiego szkół
Miło mi zauważyć, że już za chwilę licznik "zamontowany" na Szacharni w maju ubiegłego roku zanotuje 100.000 wejść. Jest to dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania o szachach dla Was, bo wiem, że to czytacie. Cieszę się również, że ok. 20% wejść jest z zagranicy (czytanie polskich tekstów jest możliwe dzięki translatorom). Mam nadzieję, że w jakiś sposób popularyzuję polskie szachy.
A najmilej mi jest, że doceniono moją pracę poprzez zaproszenie mnie do Krakowa przez organizatorów Szkolnych Mistrzostw Świata (30 kwietnia - 9 maja 2011r.). Będę na miejscu relacjonował na swoich blogach zmagania młodych szachistów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz