piątek, 14 października 2011

Na szachistki też można głosować!!


5 godz. temu
Malvina Chrząszcz
  • Cześć!

    Akademia Talentów Dalkii organizuje konkurs, w ramach swojego programu stypendialnego. Biorą w nim udział sportowcy, beneficjenci II edycji, w tym także i ja. Zapraszam Cię do głosowania na swojego kandydata, nie da się ukryć, że miło by było, gdybyś zagłosował/a na mnie.;) Zostałam dopiero dodana dzisiaj, więc mam sporą stratę, ale trzeba walczyć!;)))

    https://apps.facebook.com/akademiatalentow/?type=discovery

    Aby zagłosować, kliknij na zdjęcie wybranej osoby, następnie "lubię to". Można oddawać jeden głos dziennie(podobno;)) do końca października.

    Z góry OGROMNIE dziękuję za głosy oddane na mnie;)

    Pozdrawiam
    Malvina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz