czwartek, 9 lutego 2012

Obrońcy czci Grzegorza Gajewskiego kontra Szacharnia na Facebooku



    • Michal Krasenkow Krzysiu, a może, zanim zmieszasz arcymistrza z błotem, wypada najpierw sprawdzić informację? Wg. mnie jest to oczywisty błąd zapisu (w partii na pewno było 23...Wg8, a nie absurdalne 23...Wf8).
      10 godz. temu ·  ·  1
    • Piotr An Nguyen Przecież taki ruch jak 23...Wf8 nie ma sensu nawet jeśli nie prowadzi do mata w 1 posunięciu... Wystarczy jedynie rzucić okiem na pozycję, a nie chłodno komentować.
      9 godz. temu · 
    • Krzysztof Długosz Partia została zaczerpnięta od organizatorów.
      9 godz. temu · 
    • Piotr An Nguyen a co to wnosi? błędy w zapisie się zdarzają baaardzo często - nihil novi.
      9 godz. temu · 
    • Krzysztof Długosz Ale to miejcie pretensje do organizatorów, lub sędziów. Grzesia szukałem na Fb, bo chciałem sprawdzić, ale go nie było. I jeszcze jedno - wszystkim od czasu do czasu przytrafia ślepota szachowa. I już na koniec. Myślę, że komentarzem nie wyrządziłem Grzegorzowi krzywdy. Raczej potraktowałem to jako żart zwłaszcza o patrzeniu w oczy Shen Yang. Liczę, że sprawę wyjaśni sam "poszkodowany" i jej nie będzie.
      8 godz. temu · 
    • Joanna Majdan-Gajewska Żarty w Pana wykonaniu są dosyć kiepskie a czasem nawet i obrażające ludzi
      około godziny temu · 
    • Krzysztof Długosz Wszystko zależy od poczucia humoru i dystansu do siebie
      44 minut(y) temu · 
    • Krzysztof Długosz I jeszcze jedno. Zamiast odżegnywać mnie od czci i wiary, poproście organizatorów, by dokonali poprawki (jeśli oczywiście jest tam błąd). Sprawdzałem 10 minut temu i dalej jest, jak napisałem. Moją Szacharnię czyta ponad 1.000 osób dziennie. Partie opublikowane na stronie turnieju przegląda cały świat a później zostaną przekopiowane do wszystkich baz danych i wtedy dopiero będzie "obciach". Potraktujcie moje słowa jako dobrą radę. Na Szacharni można jeszcze coś poprawić. Gdy partia Grzegorza "pójdzie" w świat, już nic.
      2 minut(y) temu · 

4 komentarze:

  1. Wielki wstyd panie Krzysztofie, wielki wstyd...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe dla kogo? Dla mnie, organizatorów turnieju w Moskwie, czy dla Grzegorza?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstyd dla pana, że nie domyślił się pan prawidłowego przebiegu partii. Przeciętna II kat. domyśli się, że czarne grały Wg8, a nie Wf8.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nasi szachiści są bardzo drażliwi. Zamiast wytłumaczyć o co chodzi i zapomnieć o sprawie, to niepotrzebnie obrażają się i "ciskają".

    OdpowiedzUsuń